Sunday, June 18, 2006

För lust



Lyssna eller ladda här: För lust.mp3
---------------------------------------------------------
Vi flådde en robot tillsammans anammade osanna drömmar
och jag ville stanna på samma men ut ur fosterställning
och du ville simma till solen jag stannade din föreställning
och framför kvadrater av falskhet samlades du och jag
och vi sov i kvadrater av sömlöshet
sam-lade du och jag samlade du och jag och vi tappade upp
ett bad och tappade bort oss i det och vi dansade runt en krater
skapad av kvadrater som oss och hurvida dagen var våran
så sov jag när såren kom för som björnen äger våren så sov den när våren kom
i hjälpte bilar över vägen och vägde min vikt i köld och du vägde din vikt i skuld
och det kanske är samma sak jag hoppas att lycka följer dig vi simmar i samma hav försvinner vid samma ankare jag är bunden vid tankemönster vi hade mycket tillsammans men allt jag saknar är hunden nu grunden den var underbar försvinner under bar himmel för klara minnen förklaras av nya minnen är utbytbara så vad är tillräckligt litet för att hålla som din motvikt då vad är till räckligt litet för att hålla som din motvikt

Minnen är utbytbara så vad är tillräckligt litet för att hålla som din motvikt

Men missförstå mig rätt miss jag vill inte vara orättvis jag har aldrig haft nåt så värdefullt men du sjönk såmycket i värde efter att ha sagt en så ärlig lögn jag har slösat förlånga meningar jag har slösat förmånga ord på dig så det här är det sista jag skriver av om och på grund av dig jag vill inte ha något svar men jag undrar hur du mår hade sluppit skriva hundra ord om du bara sagt hejdå

0 Comments:

Post a Comment

<< Home